jobbig tenta, check. lätt tenta to go.

som rubriken antyder, svåra tentan idag, avklarad.
lätta räknetentan imorgon, kommer bli plättlätt.
jag erkänner, jag har blivit dålig på att blogga.
men händer liksom bara samma saker, awesome för mig, men kanske inte lika roligt att läsa för er mina kära.
sen måste jag leta fram min kamerasladd också känner jag.
ska snart ta tag i mig själv och städa i mitt stökiga rum, sen till gymmet.
ska bli så skönt, länge sen jag tränade nu.. bad madde!
sen en lååång varm dusch med inpackning i håret och annat mys-hemma-spa som jag känner jag behöver i höstrusket.
imorgon blir det som sagt, lätt tenta, sen mysfika på Kahl's med mina tjejer.
sen planerar jag & jessica att äta middag, vet inte vart än bara :)
puss!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback