snygg tjej..



..med ännu snyggare skor!
japp, inköpta idag på D&D, finaaaaaa som faaan!
och på tal om snygg tjej, jag testar inte en ny frisyr, utan jag kirrar utväxten.
hehe.
kändes att det behövdes, och klippas behövs mitt hår också göras.
var 8 veckor sen sist så kanske tar tag i det imorgon eller nästa vecka!
innan mitt hår blir svinto & helt fucked up.
imorgon är det seminarium, och frågorna är kirrade och klara!
sen blir det även rugbyträning, lääängtar som fan!
hoppas nu att det inte regnar imorgon, då blir jag ledsen..
mer som jag har gjort idag är att jag har gjort broccolisoppa med jessy babe och vi har ätit den med baugette med kräftost, mumma vilken lyx!
de satt fint vettni.
och nästa helg ska jessica bjuda på fin middag med bl a pilgrimsmusslor och två veckor efter det ska jag återskapa mig pestolax och bjuda tjejerna på.
den är helt fucking gudomlig.
men hare gött finingar!
puss!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback