1. MIN IDROTTSBAKGRUND

mitt knattelag!
internmatch i rugby!
hoppträning på Mingla!

ja, jag har alltid varit en sportig tjej! dock så tror jag att det första jag började med var ridning.
när vi flyttade till egen gård i Bettna när jag var fem så fick jag även börja rida!
Gullvivan hette min söta och otroligt bångstyriga shettis som var helt galen.
började rida på ridskola samtidigt som jag fick min första häst, så har haft en lite annorlunda "ridväg" än vad de flesta har haft. har efter gullan haft massor med hästar som jag ägt och bara ridit åt andra ägare. Började tävla i hoppning när jag var 9 år, och höll på tills jag var 17 när skolan tog för mycket tid..
fotboll började jag spela som 11:åring och slutade med i augusti när jag skulle flytta upp till umeå.
spelade länge i Bettna Broby FC innan det laget lades ner, och då blev det IFK en kort sväng innan jag landade i Hargs BK! tre fina år fick jag där. Och nu när jag flyttat upp till Umeå har jag upptäckt att Rugby är en grymt rolig sport! fortfarande i startgroparna och fortfarande lite newbie, men det är grymt kul!

annars över åren så har jag åkt konståkning (en termin) Dansat jazz, show, disco och bugg under olika perioder.
jag spelade även innebandy på vintrarna när vi fortfarande spelade 7:manna fotboll.

förutom mitt eget idrottsutövande så har jag även tränat knattelag i fotboll under 1 ½ säsong, sjukt kul och jättesvårt!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback