LAXLAXLAXLAXLAX.

middag ikväll, men inte vilken som helst. utan en lax middag med min sköna johanna!
dagen har spenderats slappande fram till lunch och efter i skolan.
kan ju säga att vi var snällast av alla opponenter.
nu kekar jag lite knäckisar och dricker te, blev bara ett äpple till lunch.
ja jag vet, det låter dåligt, men jag åt faktiskt frukost vid 11.30 så blev lite konstigt med tiderna.
senare blir det iksu (hjärta) för lite intensiv konditionsträning.
sweet liksom! har blivit min grej att springa och kolla på sveriges mästerkock. det enda dåliga är att det är så mycket pauser, och det är under reklampauserna det är jobbigt att springa på bandet.
men ska kötta som fan idag, imorgon blir det nog bodycombat igen! och lite gym efteråt, dubbelpass in my heart.
pöss på er så länge!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback