2010



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, ganska mycket! första gången på krogen, tog studenten, flyttade hemifrån osv osv.

Har du några nyårslöften?

spara mer pengar och bli superfit! och med det ingår ett godisförbud till sommaren.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej, inga nära vänner.

Vilka länder besökte du?

Skottland & Italien

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

massor med datum, som första gången  jag gick ut med mina girls i umeå, antagningsbeskedet och beslutet om att flytta till umeå,studenten, min artonårsdag. det har varit ett händelserikt år!

Vad var din största framgång 2010?

Krigat på alla diverse jobb jag har haft. Börjar lite smått att känna mig vuxen. Och upprätthållit min fina betygsrad, trots att jag många gånger tagit mig friheten att vara ledig från skolan.

Största misstaget?

att jag inte vilade mer under sommaren, och att jag inte orkade sola.

Bästa köpet?

mitt Gate läppstift.

Vad spenderade du mest pengar på?

Mat. sjukt.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Åh, så många saker!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

We no speak americano, helt klart. och Kärlekens matadorer.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Mycket gladare!

Vad önskar du att du gjort mer?

Jag önskar att jag hade gjort lite mer under sommaren, åkt på semester eller bara badat någon annanstans än vid vår brygga. jobbade för mycket.

Favoritprogram på TV

Masterchef australia

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Fyllde på en måndag, så jag gick i skolan.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Wannabe-but-not-really-making-it.

Den bästa nya personen du träffade?

Johanna & Jessica, helt klart!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback