23.42

hejsan finisar.
här ligger jag i min säng och ska snart sova.
idag har det snöat galet mycket, men jag, jessica och hennes pappa trotsade vädret och åkte till media markt.
där blev en mikro inhandlad, tillsammans med en brödrost och ett strykjärn!
600 spänn landade det på, inte illa pinkat hörrni!
nu har vi ett sjukt bra utrustat kök, och vi gjorde värsta mys middagen med entrecote, ugnsrostad potatis, vitlöksbröd och sallad. vi sköljde ner denna delikata måltid med ett lika delikat rött vin, och så fick vi inviga våra vinglas!
sen har vi kastat massoooor med skräp, plockat upp saker och planerat inflyttningsfest.
imorgon blir det ett krafttag med att fylla garderoben och sen skola på eftermiddagen.
och sen är det snart min födelsedag!
men nu, godnatt på er.
pussis.

Kommentarer
Postat av: alex

åååh de ska bli SÅ kul att se eran lägenhet och komma på inflyttningsfest:) puss

2011-01-10 @ 00:43:41
URL: http://alexaaaa.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback