bitarna faller på plats.

tjenis.
ligger i sängen och myser med tända ljus, ska snart kolla på film och sussa!
gick ju ner på stan och hittade lite fina saker, bl a reafynd på make up store.
köpte också ett kakfat i två våningar från indiska, nu står det på mitt fina skrivbord och är allmänt fint!
kollar runt på hyllor, det är sista pusselbiten som fattas i mitt rum just nu.
den ovan från ikea vore inte dum.
och så har vi köpt ett matbord idag!
litet med fyra stolar, 300 pix. som hittat!
så det ska vi hämta imorgon bitti så det blir frulle vid ett riktigt bord imorgon istället för vid soffbordet :)
imorgon ska jag även plugga mera till tentan och om jag är friskare och det inte snöar så blir det nog en lång promenad!
men god natt för nu, pussis.

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback