nu börjar det likna något.

2 ½ vecka in i vårat nya boende, och nu har vi allt.
förutom en hylla i mitt rum och en skärm till jessica som var slut på ikea.
fick till och med korten jag hade beställt på posten idag!
så snart blir det en finfin fotovägg, har många snygga bilder att sätta upp ;)
så snart mina vänner blir det bilder på mitt rum.
men vill få det klart först.
idag har jag också fixat i mitt gamla studentrum i mariehem, plockat ihop möbler och städat.
besiktning imorgon, hoppas han inte märker att jag inte pallar äcklet med att rensa golvbrunnen..
var ju inte så fräscht när jag flyttade in... så I've got my fingers crossed!
fick även en avi på posten, pappas present kan jag hämta imorgon! nice!
och hopefully kommer mina böcker och kläder imorgon också!
pösss!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback