sallad ÄR underskattat!

tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
här sitter jag och har nyss smällt i mig en sallad, så grymt gott är det!
var riktigt länge sen jag bara åt en sallad till mat, och inte bara på sidan av en annan rätt.
så lite salladskål, ruccola, gurka, rödlök i mängder, paprika, avokado, kyckling och lite olivolja på toppen senare, så vips så har vi sallad a la madelicious.
handlade dessutom i mängder på maxi idag, orkade knappt bära kassarna.. ha.
men fan vad jag älskar att handla mat, man bara ögonfrossar i allting!
sen köpte jag en smart sak, en träningskalender, som en vanlig kalender, men på varje dag finns det en ruta där man fyller i vad man har tränat, intensitet osv. awesome!
så nu ska jag hålla bra koll :)
men hörrni, nu ska jag städa upp i köket och dra iväg till iksu!
pösses!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback