BYTA GYM?

hejhej folket!
har precis druckit två koppar kaffe och tagit en berocca och snackat skit med roomie-baby innan hon drog till jobbet.
så nu är jag pigg!
johanna försöker få mig att byta gym, från IKSU till StepIn24.. där gymmar hon och om jag också gjorde det så skulle hon vara min pt varje gång... lockande som fasen.
sen att det kostar 1300 kr för ett år är ju också ett plus... MEN, då finns det bara gym, inga gruppträningar som jag älskar. MEN, dom har öppet dygnet runt...
jag får suga på den karamellen ett tag..
är det för knasigt att ha dubbla gymkort?
mitt iksukort håller till oktober iaf.
johanna har fått mig att bli jättepeppad på att åka på Allt om Hälsa mässan i sthlm i november!
så det blir nog en tur söderut då, så passar man på att hälsa på familjen :)
ps. jag vill vara ofantligt rik. ds.
puss!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback