SVÅRIGHETEN MED ATT LEVA HÄLSOSAMT

hej mina vänner!
idag har jag varit leeedig, och då har jag hunnit kirra oufiten till beachrugbyn (vi ska vara skogshuggare)
fixa ett ärende i obbola, följt med sjuklingen till vårdcentralen och bakat den perfekta kladdkakan till en utarbetad sate.
det är för övrigt en månad kvar tills jag och J flyger till Cypern, och därför är det total-all-in-nyttighet som gäller fram tills dess! (även kallad panikartad-sista-minuten-bantning) det jobbiga med att sluta äta onyttigheter är ju att då tänker man ju hela tiden på allt det goda som man inte får äta.
en glass i en främlings hand blir helt plötsligt 1000 gånger mer tilltalande än vad den skulle gjort om jag "fick" köpa en egen glass.
man ska då alltid ha det man inte "får" äta..
imorgon är det jobb på Allstar som gäller, och efter det HARRYYYYY!!
finally!
tills dess, ha de!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback