THE END IS NEAR

på onsdag går HP 7:2 upp på bioduken.
jag ska sitta i biosalongen på tisdagnatt, och invänta onsdagen, kl 00.01.
att få se det sista nya unika i harry potter väg någonsin.
jag har varit en HP-nörd sen jag läste första boken när jag var 11 år, lika gammal som harry är i första boken.
sen har jag följt honom, bok för bok och blivit fänglad av J.K Rowlings texter, och blivit road av filmerna (som självklart inte alls är i närheten av böckerna)
jag är ett barn av HP-generationen, inte datorgenerationen eller ipodgenerationen.
jag är uppväxt med tanken att magi är verkligt och att allt kan hända.
ett inköp av detta kommer göras inom en snar framtid, då jag bara har böckerna på svenska.
(även om jag har läst böckerna på engelska också)

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback