ENSAM I SOLNEDGÅNGEN

hejpåer
kom nyss hem från Max, blev att jobba över för det kom in några bussar med basketspelare..
inte fel på en röd dag, money money!
dock känner jag mig ensam nu, johanna kommer inte hem förrän imorgobitti, och den fina kvällen fullkomligt skriker "DRICK VIN PÅ BALKONGEN!!"
så ni förstår, jag vill ha min älskade sambo här just nu.
Ser iallafall ut att bli fint väder hela vecka i Ume, med undantag för imorgon som det skulle bli ganska molnigt.. hoppas det slår fel.. hehe.
blev rätt så solbränd när jag var nere i södeeer, men rugbybränna är inget att hänga i granen, måste sola allt utom tutt&mutt. HEHEHE.
har börjat kolla om på True Blood från början igen, en liten uppladdning inför  starten av fjärde säsongen!
kommer bli awesome.
nu, s01e03.
PÖSS.

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback