HYCKLARE

hej på er!
rubriken? nja bara sån jag känner mig som just nu.
för efter att ha läst kostvetenskap i ett år, så har jag just nu den sämsta livsstilen jag haft någonsin.
jobbar, sover och äter oregelbundet och dåligt, har inte tränat någonting sen rugbykvalen i sthlm... det enda jag har hunnit med förutom det är väl att dricka lite alkohol. fyfan.
skärpning!!
ska dra med mig johanna ut på en promenad som en upptakt till den peroiden av mitt liv som ska börja nu, då jag går till gymmet istället för att ta sovmorgon.
så ska sova tidigt ("tidigt", kanske somnar runt ett) och dra upp mig själv så jag hinner träna INNAN jobbet, plus att vi ska ha ett möte imorgon med en person från Bostaden, om våran konstiga granne.. hon är ju nära att bli utkickad kan jag ju bara säga :P
men ska kicka igång johanna nu.
puss på er!

Kommentarer
Postat av: Alva

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-13 @ 18:45:14
URL: http://djurförsäkring.net

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback