IMPONERAD TJEJ!

shit, även om jag inte orkat blogga på evigheter så går ni ändå in och hoppas eller kanske läser ni igen?
finisar!
just nu sitter jag och äter "frukost", somnade runt 8-9 imorse.. helt sjukt hur ens dygn blir när man jobbar natt hela tiden.
idag jobbar jag bara ett kort pass , 23.55-05.00 så det är ganska skönt iaf :)
sen sist har jag bara jobbat hela fucking tiden.
men det kommer kännas bra i plånkan efteråt.
om några dagar var det tänkt att jag skulle sitta på ett tåg till borlänge, men nej det blev inte så pga min dåliga ekonomiska planering.. sugig tjej man är ibland.
så istället sitter jag här, sugen på jordgubbar och stekväder, och planerar vår lilla minisemester här i ume med massa festplaner :)
puss på er!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback