SOMMAR PÅ RIKTIGT.

hej hopp!
har haft en jättebra långhelg med studentfirande, drinkmys på fina fisken, bakning, mys med familj och vänner och så självklart underbar RUGBY! vi spelade så jävla bra, och överraskade nog de flesta lagen med våran nya glöd :)
var jääävulskt nära att vinna första matchen, hade den i handen... men dom satte en kick som vi missade. synd!
men vi fortsatte segertåget med vinst mot sthlm exiles, grymt bra jobbat tjejer!!
men mot Attila hade solen gjort sitt och vi orkade inte hålla in i andra halvlek.
Men, Umeå och Attila joinade på kvällen med grillning på årstafältet och öldimmig dart i gamla stan. awesome!
igår satt vi i bilen i princip hela dagen, vi grundade dock med kebab från palmyra innan vi drog.
nu sitter jag här hemma i umeå igen, eeeensaaaam.
men johanna kommer iaf hem ikväll medans jag är på jobbet, längtar tills jag får träffa kvinnan igen!
men kärlek till er, nu ska jag göra något annat.
puss!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback