ETT PAR LEGGINGS I MÅNADEN.

som ett brev på posten så upptäckte jag ett hål i mina vardagsleggings, dagen innan löning.
under hela vintern när jag har överanvänt leggings i lager så har jag det varit ett par som har förbrukats.
detta gör mig lite till en leggingsexpert!
dom jag har nu är väldigt bra, men med lite för tunt tyg. de är i ekologisk bomull från lindex, 99 pix! värt.
imorgon ska jag käka våffelbuffé på E-puben, för deeet är våffeeeeldageeen, och sen på kvällen kommer emmis hit och myser!
resten av helgen består utav rugby, jobb och plugg.
puss på er!

Kommentarer
Postat av: mamsen

men madde!! det är våffeldagen i dag, men ärligt talat så ska vi äta våfflor i morgon också.. hihi puss

2011-03-25 @ 15:47:14

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback