MEN HEJSAN

amen tja!
glömt hur jag ser ut? langade några bilder, är lite seg på sånt vet ni.
har fortfarande träningskläder på, kom hem från träningspass nummer 2 för dagen för en stund sen.
känner att jag har varit effektiv idag, har både tränat två gånger, varit på handledning, pluggat, varit på arbetsintervju och kollat på två avsnitt av one tree hill!
duktig madde.
den här veckan i skolan har vi hitills behandlat ämnet kött, både lärt oss teoretiskt och praktiskt. imorgon är det fågel som gäller, jag & julia ska göra något kul med kyckling antar jag!
sen är det heelg, för är långledig över helgen! nästa lektion är nämligen på onsdag.
meeen jobbar fredag, lördag och söndag. money money.
taggar till 1-2 april då det händer saker. Umeå Open, Josse kommer hit och högskoleprovet.
då gäller det.
puss!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback