KOST & HÄLSA

eftersom övervikt och ohälsa är större bland befolkning som har lite tid och lite pengar att ägna åt mat och matlagning så tänkte jag inspirera iaf min lilla läsarkrets till ett hälsosammare liv med recept och tips på nyttiga och snabblagade måltider till ett rimligt pris.
jag har gjort en ny katergori till detta, Kost & Hälsa, och om ni vill att jag ska reda ut någonting eller om ni har frågor så är det bara att kommentera eller mejla mig på [email protected]
för er som inte känner mig personligen så kan jag säga att jag studerar kostvetenskap på umeå universitet
där vi bl a har haft ämnen som näringslära, fysiologi & metabolism, livsmedelskemi och livsmedelskunskap.
hoppas ni kan lära er något!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback