PARTY UP IN HEEERE

godmorgon godmorgon!
eller ja, har varit uppe ett tag.
plugga och ligger och lyssnar på feta mixer på youtube, blir så jävulskt sugen på att dra ut och go crazy on the dancefloor. för ett tag sen hade jag en liten "svacka" i mitt festmood, jag tänkte tankar som "fan det är inte så grymt i umeå ändå, man träffar bara samma folk när man är ute osv osv"
MEN i och med att jag har två jobb där man träffar mycket folk som ska festa, eller har festat och då inser man hur jävla många personer man inte känner och hur mycket den här staden har att erbjuda även om det är en relativt liten stad.
jag taggar tills jag är 20 och kan gå på flera ställen, men tills dess taggar jag sommarutgångar på Allstar, båten, onsdagar på scharinska osv osv.
känner att den här sommaren kommer äga något JÄVULSKT!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback