TRE HELGER KVAR

nu är den här helgen över, och som karin påminde mig om så är det bara tre helger kvar tills skolan slutar.
det är helt sjukt, stört hur fort tiden har gått!
för ett år sen bodde jag hemma, skulle snart ta studenten och hade ingen aning om vad som skulle hända när sommaren tog slut.
nu, ett år senare har jag snart läst 67,5 hp på universitetet, har fått många nya fina vänner och bor 70 mil hemifrån i en nybyggd trea med älvutsikt. jag har bytt fotboll mot rugby, har två extrajobb och bor med två fina tjejer och en liten hund. och vet ni vad? I LOVE IT! grädden på moset blir när jag får antagningsbeskedet i höst, och jag kommit in på sjukgymnastprogrammet. håller tummarna så hårt!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback