ALLT FÖR SVERIGE

hellooo, ligger och kollar på svtplay.
har ni sett "Allt för sverige"? ett gäng amerikaner med svenskt ursprung får komma hit och tävla om att träffa sina svenska släktingar, otroligt rolig kulturkrock. Se det!
det här helgen har det varit nattjobb & plugg, inte så mycket mer än det. ja, och träning såklart.
imorgon blir det pluggggggggg till tusen och fet träning på gymmet!
på onsdag är det tenta, och jag har bra koll over all. meeeeen alla viktiga detaljer, vilken nerv som enerverar vad sov.. shit pommes, jag har mycket att plugga igen på dom här sista två dagarna säger jag bara.. men i värsta fall blir det omtenta, bara att ta.
nu ska jag sooova, puss!

Kommentarer
Postat av: maria lundin

de e klart jag har sett det.. love it :)

2011-11-07 @ 15:19:44

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback