LÖRDAG

hello peeps! kvällen igår var kuuul, men det kändes som man var på dagis typ. neeej, nu överdriver jag, men undrar faktiskt hur många som gått ut gymnasiet som som var där.. Nause var grymma iaf, jag ska ha Leo, grrrrr.
i början av kvällen stod jag, jossan, julia och jossan bror joakim och dansade "basketdansen".. haha, satans kul, speciellt när några småglin som inte förstått att man ska dansa för det är kul, inte för att vara sexig, kastade konstiga blickar på oss. Damn right!
sen satt vi bredvid otroligt otrevliga killar, fulade oss när vi tog kort och jocke tappade kameran i ett glas cider! haha!
kom hem strax efter två, och ringde då pappa direkt efter ett meddelande på fb... Min söta duktiga lillebror har brutit handleden, IGEN! några dumma fula spelare i Haninge tyckte det var det bästa sättet att stoppa honom på, att slasha klubban rakt över armen.
och ni kan ju fatta hur hårt det var när man bryter någons arm.
Krya på dig Kevin <3

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback