GODMORGON!

hejhej! hur mårs det denna fina morgon? :)
sitter med mitt morgonkaffe och tar det lugnt, hemstudiedag idag, så blir plugg för fullt om ett litet tag!
har hunnit varit ute på prommis med Tessan, och fick faktiskt med mig Johanna också! kul!
har även hunnit slänga in en tvätt i maskinen och nu sitter jag och peppar mig själv med massor av träningsvideos på youtube!
känns i kroppen idag att man körde för fullt igår iaf, träningsvärk i rygg och rooompa! skönt!
kommer nog köra cardio på StepIn efter jobbet, länge sen jag var där!
Ha det! PÖSS!

Kommentarer
Postat av: jenny

kvinnna! jävlar vad duktig du e! :P saknar dig liksom lite grann!

2011-10-03 @ 09:01:39
Postat av: katarina

Duktig du är sötnos :)

2011-10-03 @ 09:12:07

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback