INDOOR WALKING

nu har jag testat på en av de nyare träningspassen på IKSU, indoor walking.
och jag blev förvånad över hur satans svettigt det var!
detta ska inte underskattas! jag tror jag aldrig svettas så mycket på ett pass förut, kanske var det också för att jag även provade på celsius för första gången idag, kanske var det kombinationen som  gjorde att jag fullkomligt sprutade svett? detta ska jag lägga in som extra träning några dagar i veckan, man riktigt kände hur fettet brändes bort!
och jag skulle nog kalla det för indoor superpowerwalking.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag brukar dricka Celsius när jag dansar Zumba på Sportlife, jag svettas betydligt mer än när jag inte dricker det :p

2011-10-18 @ 23:21:20
URL: http://mikaelaljungberg.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback