KÄNNS SOM MÅNDAG

hej! eftersom vi inte hade några lektioner igår så känns det verkligen som måndag idag..
igår var det plugg och jobb som gällde, och drog iväg och tränade med johanna och rasmus också.
20 min crosstrainer och 20 min löpning i högt tempo, sen körde jag bålstyrka och liiite ben också.
inte mycket att skryta med, men var ganska seg sen söndagens träningar!
idag tänkte jag fortsätta på det lugna, och bara köra rugbyträningen ikväll, var lite sugen på att gå på core på iksu, kanske hinner ändra mig och åka upp dit.. vi får se.
nu står iaf miniscones i ugnen, på rågmjöl och havregryn, hoppas det blir gott!
tänkte ha några med mig på lunchen imorgon som komplement till min chili-morotssoppa :)
om en vecka så händer det något ganska så spännande, berättar mer när jag vet om det blir något av det :D
men det är iaf några som ska komma hem till mig och ja.. kolla lite :)
puss på er!

Kommentarer
Postat av: Katarina

mohahah jag vet vad som händer ;D <3

2011-10-04 @ 15:38:56

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback