MONDAYLIGHT

hellu!
pluggpaus ett litet tag, håller på och pluggar ben & leder sörru!
var ute på en promenad imorse med therese, skönt att komma upp och iväg för en gångs skull!
satans kallt är det bara, var 2 grader när jag gick upp... fint väder var det iaf, även om det mulnar på nu!
gårdagen spenderades på jobbet, och med en dunkande huvudvärk och lite svimfärdig emellanåt så fick vi in tre busslaster med lag under 2 timmar.. plus massa annat folk.
inte en lugn dag på jobbet alltså!
vid lunch ska jag upp till skolan och fjäska för faddrarna, dom har avslappning och massage att se fram emot!
sen ikväll blir det comeback på Aerobic dance passet som jag alltid gick på förut, och sen fika med mina fina flickor johanna och lisette!
och har btw kollat upp universitetet i Nya Zeeland där vi kan få göra ett forskningsprojekt på sista året på programmet... åh vill dit säger jag bara!
det första som möter mig när jag öppnar sidan är en rugbybild - och där är madde såld!
så får se hur det bli, är ju några år kvar dit :)
nu börjar jag bli lite hungrig, puss på er!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback