NOLLNING + PLUGG = DÅLIG UPD.

hejsan mina käära vänner!
har haft fullt upp med skolan, träning och lite nollning på det!
men ska bättra mig!
blev fest i tisdags med lära-känna-varandra-kväll hos en fadder och sedan utgång på villan!
hade stört kul och dansade till 20 min efter stängning.. hehe.
mådde INTE så bra i skolan dagen efter, tack och lov hade vi eftermiddagen ledig.
sen hade jag ju premiärträning med juniorlaget! spöregn.. men två glada killar kom och var riktigt taggade!
idag har det varit föreläsning om sjukgymnastyrket, välkomstmässa och gruppträning på iksu på schemat!
gjorde stört god middag, längtar redan till matlådan imorgon...
snart blir det en sväng till gymmet för lite flås.
puss på er!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback