SÖNDAG, MEN INTE SÅ BAKIS.

hello peeps!
har haft en ganska så bra helg, blev jobb och huvudvärk i fredags innan man tidigt gick till sängs..
men lördagen vägde upp! börjades med att titta på rugbymatch hos sanna, Nya Zeeland mot Frankrike.
Allblacks vann såklart! hehe :)
mofflade i oss lite varma mackor också, det var inte igår man åt det senast!
sen ner på beachen, åh satan vad jag har saknat att spela fullkontakt! kändes jäkligt bra och var superkul, är några blåmärken rikare nu :D
roligaste kommentaren efter matchen var när jag precis skulle säga till en satans grym tjej i vårat lag, att man alrid kan stanna henne. innan jag hinner öppna munnen får jag ett "Madde, du är omöjlig att stanna ju!" i fejjan. kasta inte sten i glas hus dude!
sen fick jag skjuts hem och gick ner och var lite social med några från klassen och faddrar och fadderfaddrar.
sen var det fadderfadderfest på ålidhem, men drog tidigt för att joina rugbytjejerna hos katta!
astrevligt hade vi, tycker så mycket om alla fina tjejer jag spelar med!
sen drog jag med karin till Villan där det blev dans till 2, sen hem och somna till "Afrikas okända historia"
nuuu mina vänner ska jag smälla i mig något ätbart innan det är Iksu-time, gym och sen beachvolley står på schemat!
puss!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback